banner besar bitvertiser

banner biasa revenew hitz

top banner revenewhitz

Wednesday 28 January 2015

Saya Tak Tahu Pula Dia Tak Boleh Bergurau Kasar - Mas Idayu

Mas Idayu menganggap tindakannya mencekik dan menyerang pengacara belakang pentas Mentor Legend, Zuan Azmi hanyalah gurauan semata-mata.

Walaubagaimanapun Mas Idayu tidak menyangka perkara itu diambil serius Zuan yang juga wartawan rancangan hiburan popular.

"Saya tak tahu pula dia tak boleh bergurau kasar.


"Kalau nak lihat, penampilan saya dalam rancangan seperti ini sememangnya sentiasa dibayangi gurauan kasar.

"Dulu, ketika di Mentor 3, saya siap membawa rotan. Tetapi, tiada apa-apa masalah pun," katanya.

"Semalam (Isnin), saya baru dapat tahu yang dia menulis tentang perkara ini di Twitternya. “Saya pula sememangnya tidak mempunyai Twitter dan saya tahu pasal ini setelah seorang peminat prihatin mengirimkan WhatsApps kepada saya.

"Dia menulis sesuatu di belakang saya. Jadi, siapa yang tidak profesional sekarang ini? Saya atau dia? Gurauan itu spontan dan bukan dibuat-buat," katanya.

Buat Zuan, jangan terlalu menyangka diri itu terlalu profesional sehingga begitu berani menyelar orang lain sesuka hati. Sesekali diri sendiri 'diterjah' oleh artis, baru rasa penangan sakit hati. Ini kali, Zuan makan hati dengan edisi bikin panasnya sendiri.

Mas Idayu memberitahu, dia ada menghubungi Penerbit Eksekutif Mentor Legend, Muhd Sufian Isa untuk meminta  maaf kepada Zuan. -Sinar

No comments:

Post a Comment