banner besar bitvertiser

banner biasa revenew hitz

top banner revenewhitz

Monday 19 January 2015

BRIDAL SHOWER SHARIFAH SAKINAH DI BALI BERSAMA RAKAN ARTIS.(7 GAMBAR)








Murai Batu pasti ramai di antara bakal pengantin zaman sekarang sudah mula adakah Bridal Shower dengan kawan-kawan perempuan sebelum mendirikan ruamhtangga bukan? Haa samalah dengan bakal pengantin Sharifah Sakinah yang kini sedang diraikan dalam bridal shower.

Bridal Shower Sharifah Sakinah ni berbeza sedikit kerana bukan hanya dalam satu masa sahaja tetapi Bridal Shower nya diadakan secara trip ke Bali, Indonesia.

Menariknya, yang meraikan Bridal Shower itu adalah terdiri daripada rakan-rakan artis dalam industri tanah air juga. Iaitu yang turut ikut sama ke sana adalah Tasha Shila, Nabila Huda, Marsha Milan Londoh, Saleha, Elfira Loy, Nad Zainal, Sherry Al Hadad, Jihan Musa dan ramai lagilah.

Meriah juga Murai Batu lihat kerana sambil raikan bakal pengantin itu banyak juga aktiviti yang mereka adakan di sana sambil bercuti bersama bakal pengantin yang akan berkahwin pada Mac depan dengan seorang juruterbang itu.

Ala Murai Batu pun tahu daripada foto-foto yang dikemas kini sendiri oleh Sakinah dan rakan-rakan artis lain di Instagram. Yelah, sekarang kan zaman moden, semuanya boleh dapat dihujung jari.murai.com.

Apa lagi, jom layan foto-foto yang dikongsikan mereka di sana:













Anda mungkin juga meminati:

No comments:

Post a Comment