banner besar bitvertiser

banner biasa revenew hitz

top banner revenewhitz

Monday 19 January 2015

11 Gambar Terbaru Nur Syafiqa Mangsa Toreh Penjenayah !



Nampaknya kejadian mengerikan seorang gadis cantik berusia 22 tahun, Nur Syafiqa disamun dan ditoreh oleh dua penjenayah tidak dikenali masih hangat diperkatakan sehingga hari ini.


Orang ramai melahirkan perasaan kagum mereka dengan keberanian Nur Syafiqa melawan penjenayah tersebut daripada merogolnya walaupun terpaksa berdepan detik hitam bahagian mukanya ditoreh dengan pisau.

Kami turut sama kagum dan simpati dengan perkara yang menimpa Nur Syafiqa. Mujur, keadaannya berunsur baik selepas dirawat di hospital.

Terbaru, Nur Syafiqa telah pun dibenarkan pulang dan mendapat lawatan istimewa daripada Ketua Puteri UMNO, Mas Ermieyati Samsudin pagi tadi bagi memberikan sokongan moral kepadanya.

Di kesempatan ini, Puteri UMNO turut menghulurkan sumbangan kepada syafiqah sejumlah RM5 ribu dan berharap sumbangan itu boleh digunakan untuk menampung kos rawatannya.

Berikutan insiden yang berlaku ke atas Syafiqah dan keluarga, ramai netizen berharap pihak polis dapat melakukan siasatan terperinci bagi menahan kedua-dua penjenayah tersebut.


































No comments:

Post a Comment